Hrabri telefon je neprofitna nevladina organizacija osnovana s ciljem prevencije zlostavljanja, zanemarivanja i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži te pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima.
Najprepoznatljiviji je po savjetodavnoj liniji za djecu 116-111, no uz nju provodi preko 10 projekata i programa.
Ciljevi Hrabrog telefona su:
- Zaštita djece od zlostavljanja i zanemarivanja
- Pružanje psihosocijalne pomoći djeci i njihovim obiteljima
- Prevencija neprihvatljivog ponašanja kod djece i mladih
- Podizanje javne svijesti o pravima djece
Načela rada Hrabrog telefona su:
- DOSTUPNOST – sve aktivnosti i usluge su BESPLATNE;
- POVJERLJIVOST – informacije o korisnicima se koriste isključivo za statističke analize i NISU DOSTUPNE JAVNOSTI;
- NAJBOLJI INTERES DJETETA – savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom.